2011. március 29., kedd

Előszó

A nevem Ashley Loretta White. 15 éves vagyok.Londonban élek a családommal. Anyu Amanda Tarren 17 évesen férjhez ment apához (John White) és rá egy évre megszülettem én.A kishúgom Lili White egy angyal.Amilyen kicsi olyan jó és aranyos.A legjobb barátom EJ Swan. Megértő, kedves és irtó szexi.Nála jobb barátot el sem tudnék képzelni magamnak.Ez még nem is furcsa. Az az igazság, hogy ő félvér. Az édesanyja Bella, egyidőseknek néznek ki. Hát igen, Bella vámpír.    Csengetnek. Mivel ma csak én vagyok itthon, így nekem kell kinyitni. Van egy olyan érzésem, hogy hosszú nap elé nézek.

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Eddig nagyon jó! Gratula!
    Azért remélem, hogy Bella és Edward újra együtt lesznek, mert eddig azt vettem ki a szavaidból, hogy eddig nincs benne.
    Siess!
    Pusz

    VálaszTörlés
  2. szia
    köszönöm és talán de ez még titok
    puszy

    VálaszTörlés
  3. :D
    Akkor várunk:D De siess*-*
    Kíváncsi vagyok most már:D

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)

    Eddig jó :)
    Remélem hosszabb fejiket is kapunk ;)

    OneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés
  5. Sya Gréta!
    Hát ez érdekesnek ígérkezik biztos érdekes lesz!
    Már alig várom!

    VálaszTörlés