2011. március 29., kedd

1. fejezet

        Szia! – valahogy furcsa ma Bella, még a köszönése is. Hisz mindig csak egy “hello” és ennyi.
        Szia Bella! Minek köszönhetem a látogatásod? – mindig a tárgyra térek, sohasem kertelek.
        Mindig a tárgyra térsz! –gondolatolvasó lett talán?
        Nem szeretek félre beszélni, de gyere beljebb. –tártam ki az ajtót. Valójában ötletem sincs, hogy miért jött. De kiderül az is mindjárt. – Minek köszönhetem ezt a váratlan meglepetést?
        Tudod nem szoktunk sokat beszélni és hát szeretnék neked mesélni magamról, az életemről. –huh, ilyen témáról sem szoktunk minden nap beszélni.Leültünk a kanapéra és elkezdődött a mesélés.
        Anyu még kiskoromban elvált aputól, mivel hamar ment férjhez és a szerelem lángja kialudt. Így én anyuval éltem. Nyaranta néha lementem apához de ennek is hamar vége szakadt.17 éves koromban anyu ujra szerelmes lett. Phil, anya szerelme baseball játékos volt így sokat kellett utaznia.Egy idő után anya hozzáment feleségül. De mivel én vele voltam, ezért nem mehetett Phillel. Látszott rajta, hogy boldogtalan de egy szóval sem említette volna nekem. Ahogy ő mondta “én voltam a legjobb dolog amit az élettől kapott”.Hát igen, anya szeleburdi volt egy kicsit de a szive ahelyén volt.Úgy döntöttem had legyen anya boldog, elköltözöm Forksba. Itt kezdődött életem legjobb és legrosszabb része. Apa – Charlie Forksban élt, a világ legesősebb városában.Itt mindenki tudott mindent a másikról, kisváros és az emberek szerettek beszélni.Charlie vett nekem egy kocsit Billy Blacktől, ő volt apa legjobb barátja. Március volt, a félév közepe. Ilyenkor a legrosszab költözni. Amikor megérkeztem az iskolába sok új barátom lett, Például: Eric, Angela, Jessica, Mike, Tyler… Nekem viszont megakadt a szemem 5 diákon. Mind nagyon szépek és együtt voltak, soha senki nem szólt oda hozzájuk. Ők Cullenék. A gyönyörű Rosalie. A perverz humor gyáros nagyranőtt medve Emmett,és a duracelnyuszi Alice. A mindig komoly Jasper, és a bronzvörös görög isten Edward. Mind párban voltak: Rose és Emmett, Alice és Jasper. Csak Edwardnak nem volt senkije. Az első órám biológia volt, közös vele.Amint beléptem a termbe Edward megfagyott, a legtávolabb húzódott tőlem, ami elég nehéz volt ,mivel együtt kellett ülnünk. Amint kicsengettek ő kiviharzott az osztályból. Úgy döntöttem megkérdezem mi a baja velem. De 2 hétig nem jött iskolába. Amikor már jött kedves volt velem, aztán kezdtünk jóban lenni. Egy este Port Angelesben egy könyvesboltból jöttem, mikor 5 férfi állított meg, szószerint körbezártak. Nem tudtam mit tenni és akkor jött Ő és megmentett. Az estét egy kávézóban átbeszélgettük. Itt kiderült, hogy gondolatolvasó és…
        Ő EJ apja igaz? –kérdeztem rá ...

6 megjegyzés:

  1. Szia!

    Jó kis feji lett... csak rövid...
    Nem baj!
    Egyre hosszabb lesz- remélem :)
    Sok ihletet hozzá és a Múzsa csókját! :)

    OneGirl voltam... :)

    VálaszTörlés
  2. Szia. Nagyon jó lett és tényleg egy rövid lett.
    Én is remélem a kövik már hosszabbak lesznek!
    Sok sikert a továbbiakra!

    Puszika - Ella

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nagyon jó volt, csak rövid.
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Szija!
    Hmm... az alap ötlet NAGYON tetszik, de remélem a közeljövőben hosszabb fejezeteket kaphatunk tőled!
    Ügyes vagy, nagyon jó lett, csak így tovább ;)
    Puszi!
    Dóri

    VálaszTörlés
  5. áá de rövid!!olvastam volna még:/
    alig várom a frisst!
    nagyon jóó lett!!!!

    siess pls!!

    millió puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés
  6. Sya!
    Igen rövid lett de pontosan benne van a lények és jókor van lezárva.
    Nagyon jó!
    Kíváncsi vagyok már a többire is! :)

    VálaszTörlés