2011. május 27., péntek

7. fejezet

Bella szemszöge:


Másnap reggel


Ma már mind a hárman megyünk iskolába. EJ már elment Ash-ért, bár éjszaka nála volt és csak átöltözni jött haza. Én is már készen vagyok és indulok. A megérzésem még mindig nem múlt el, csak erősebb lett. Beültem a Ferrarimba és rögtön indultam az iskolába. Gyorsan megérkeztem és két idegen autót láttam meg a parkolóban. Én beálltam a helyemre, kiszálltam és rögtön EJ-ék felé vettem az irányt. Egymást ölelgették és mindenki őket nézte.


Sziasztok. Látom már mindenki tudja, hogy együtt vagytok.− néztem körbe


Hello. Hát igen,mindenki furcsán méreget minket.− mondta Ash mosolyogva.


Mi csak második helyen állunk a fontossági listájukon, mivel új diákok jöttek az iskolába.


Szóval megvannak az új autók tulajai. Ti már találkoztatok velük?− olyan ismerősek a kocsik, egy biztos, ezeket még nem láttam, de hasonlókat már igen.


Nem, mi még nem találkoztunk velük, de csengő lesz, szóval ideje mennünk. Szia.− és elindultak a termek felé.


Sziasztok.− és én is elindultam az órámra. Az első órám biológia. Csengettek és én éppen bementem a tanterembe. Leültem a helyemre és vártam. Tudom, hogy az új diák mellettem fog ülni, mivel nincs több hely az osztályban. Bejött Mr.Fox.


Jó reggelt mindenkinek!


Jó reggelt tanár úr!− köszönt mindenki egyszerre.


Új tanuló jött az osztályunkba. Kérek mindenkit, hogy kedvesen fogadja Mr. Cullen-t!− erre én lefagytam. Ez nem lehet, ők nem lehetnek itt. Ez nem lehet igaz, nem történhet meg.− Kérem jöjjön be Mr.Cullen.− és bejött Edward.− Kérem bemutatkozna az osztálynak.


Hello, az én nevem Edward Cullen. Most költöztünk a városba a családommal. Van négy fogadott testvérem és a nevelő szüleim.


Köszönjük Mr.Cullen. Foglaljon helyet Miss. Swan mellett.− erre ő fagyott le. Amikor rám nézett, mintha csillogott volna szeme.


Mr.Fox rosszul érzem magam. Kimehetnék a friss levegőre?− kérdeztem meg. Én Ő mellette nem tudnék ülni. Erre Mr.Fox ugye meglepődött, mivel én még sohasem voltam rosszul.


Menjen nyugodtan Miss.Swan, de jobb lenne, ha valaki önnel menne.− mondta határozottan.


Én szívesen elkísérem Miss. Swant, az előző iskolámban úgyis tovább voltunk a témából.− válaszolta Edward. Erre ha lehet én még fehérebb lettem.


Rendben Mr.Cullen, köszönjük.− és elkezdte mondani a mai anyagot. Én rögtön kimentem. Érzem, hogy követ. –EJ, Cullenék költöztek a városba, én hazamegyek, de te maradj itt.− mondtam EJ-nek gondolatban. Ember sebességgel szaladtam az erdő széléig, majd rögtön vámpír sebességre kapcsoltam. Még mindig követ. Már az erdő felénél jártam, mikor elkapta a csuklóm és maga felé fordított.


Bella kérlek hallgass meg.− könyörgött nekem. Azért van amit megtanultam régen, azt, hogy nem szabad a szemébe néznem.


Engedj el Edward! Nem érdekel, hogy mit akarsz mondani.− és próbáltam kihúzni a kezem a szorításából, sikertelenül.


Bella, kérlek csak öt percet adj.


Nem, és most engedj el.− erre ő hirtelen megcsókolt. Gyengéden ízlelgette ajkaim, és én viszonoztam. Már annyira hiányzott ez az érzés, ez a bizsergés amit csak ő tud kiváltani. De a bizsergés mellé csatlakozott a megbántottság, és felszállt az agyamról a rózsaszín köd. Kitéptem magam a kezei közül és elkezdtem hazafelé futni. Remélem, hogy most nem jön utánam. Teljes sebességre kapcsoltam, így hamar hazaértem. Egyenesen a szobámba mentem. Előkerestem a régi albumjaimat, amelyikben azok a fotók vannak, ahol még ők is szerepelnek. Elkezdtem nézegetni őket, és felidézni a múltat. Miért jöttek pont ide? Miért pont most jöttek? Csak egy pár évet kellett volna még várniuk és mi már nem lennénk itt. De nem, ők nekik most kellett ideköltözniük. Annyira hiányoztak, és most itt vannak és nem tudom, hogy most mit csináljak.





EJ szemszöge:



Másnap reggel



Az éjszakát ismét Ash-nél töltöttem, most viszont csak összebújva aludtunk. Olyan felemelő érzés átölelni, igaza volt anyának, mi tényleg összeillünk. Ash éppen elkezdett felébredni. Erre én elkezdtem puszilgatni az arcát.


Jó reggelt!− mondta kicsit kábán. De a szemét nem nyitotta ki. Ebből azt vontam le, hogy élvezi a puszilgatást.− Ilyen ébresztés mellett nem éri meg felkelni.− mondta mosolyogva, de még mindig nem nyitotta ki a szemét.


Felébredek, ha megígéred, hogy mindig így fogsz ébreszteni.− próbált alkudozni.


Hát, nem is tudom. Szerintem ha folytatnám még egy kicsit, alku nélkül is felébrednél.


Talán, de lehet, hogy nem.− mondta mosolyogva.


Rendben. Minden nap így foglak ébreszteni.− adtam be a derekam. Erre bezzeg rögtön kinyitotta a szemét.−Zuhanyozz le szerelmem, én addig csinálok reggelit.− ő megölelt és megcsókolt.− Mivel érdemeltem ezt ki?


Azt mondtad, hogy szerelmem.


Ha ez ennyit jelent neked szerelmem, akkor akár ezerszer is kimondom.− hangsúlyoztam ki a „szerelmem” szót. Válaszként kaptam még egy csókot.


Lezuhanyozok és utána együtt megcsináljuk a reggelit. Így mindenki jobban jár, minthogy téged magad engedjelek a konyha közelébe. Nem tudom pontosan, hogy hol van a poroltó.− ezzel a múlt kori akciómra akart célozni. Én igazán nem akartam rosszat, csak rántottát csinálni. Egy kicsit megéget és még meg is gyúlt.


Nagyon vicces Ash. Az csak egy kis véletlen volt. Igaz a rántotta nem volt finom, de próba szerencse.


Meg ne próbálj a konyha közelébe menni, ameddig én ki nem jöttem a fürdőből.− és elkezdte összeszedni a ruháit. Bár szerintem így is nagyon jól néz ki, egy pólóban és bugyiban, igazán szexi. Kikészített magának fehérneműt és felvette a földről a pólómat.


Ash az még az én pólóm.− rajtam is csak egy boxer van.


Tudom, és ahogy emlékszem nagyon kényelmes.− mondta kuncogva, majd elindult a fürdő felé− Ismétlem, a konyhát kerüld el!


Igenis parancsnok! Meg sem mozdulok ameddig ki nem jössz.


Kár, pedig elfogadnák egy kis segítséget a zuhanyzásnál, megmoshatnád a hátam.− mondta csábosan− De ha nem mozdulsz, akkor csak megleszek egyedül valahogy.− erre én rögtön elindultam utána.


Az illem megköveteli, hogy segítsek egy hölgynek.


Az illem? Szóval csak az illem miatt akarsz segíteni nekem?− kérdezte meg, mikor már a fürdő ajtajánál álltunk. És elakart fordulni tőlem. Én átöleltem a derekát.


Kicsim ugye tudod, hogy csak az miatt.− és elkezdtem puszilgatni.


Na jó, elhiszem.− és megfordult a karjaim közt, majd megcsókolt.


Ash, ezzel nem könnyíted meg nekem, hogy ne támadjalak le.


Engem nem zavarna.− mondta kihívóan.


Jobb, ha én most nem zuhanyozok, talán majd máskor, amikor majd nagyobb lesz az önuralmam.− és nagy nehezen elszakadtam tőle.


Kérlek!− és rám nézett azokkal a kiskutya szemekkel, amiknek nem tudok ellen állni.


Ash kérlek ne nehezítsd meg ezt nekem, a kiskutya nélkül is alig tudok neked ellenállni. Inkább megvárlak lent, de nem megyek a konyha közelébe.− és próbáltam elszakadni tőle, de ez nem ilyen egyszerű.


Ne menj sehova.− és felcsillant a szeme, ez nem jelent semmi jót. Nekinyomott a falnak és elkezdte csókolgatni a nyakam.


Ash kérlek legyen rendes kapcsolatunk, ami nem csak a testi vágyról szól.− próbáltam érvelni. Nem arról van szó, hogy én nem akarom, mert nagyon is akarom, csak szeretném, hogy rendes kapcsolatunk legyen, és az alapoktól kezdjük.


Talán nem akarod?− kérdezte kuncogva− Én ennek az ellenkezőjét érzem.− és hozzádörgölőzött a férfiasságomhoz. Erre én felkaptam őt és az ágyra döntöttem. Lassan csókolgattam a nyakát és levettem róla a pólót, mikor megszólalt a csengő.


Ki kéne nyitni.− mondtam, de azért még csókolgattam.


Kéne.− suttogta rekedten. Erre megint megszólalt a csengő.


Kinyitom.− és utoljára megcsókoltam a nyakát. Leszálltam róla és elindulta lefelé egy szál boxerben. Kinyitottam az ajtót és ott álltak…

9 megjegyzés:

  1. szia remélem elmennek belláék
    gratulálok
    puszy

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett! Már vártam mikor jönnek Cullenék is :D kíváncsi vagyok, hogy alakulnak majd a dolgok.
    Várom a kövit :D
    Netty

    VálaszTörlés
  3. ááááá szerintem hazajöttek ash szüleiXD!!!
    nagyon jó lett!:)
    végre Cullenék!:D
    alig várom már a folytatást!!
    siess vele lécci!

    millió puszi:

    Natalie

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon jó lett a fejezet. Visszajöttek a Cullenék most mit fog Bella csinálni? Kilehet akinek kinyitotta az ajtót EJ? Várom a folytatást.
    Nóci

    VálaszTörlés
  5. Szia
    Nagyon jó lett.
    Várom a következőt:D
    Puszi

    VálaszTörlés
  6. Miért is ne írhatnék ha meg vannak a komik?:D
    Így még több lesz:D
    Nagyon tetszett:)
    Siess*-*

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Nagyon tetszett. Alig várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  8. Hu ha nagyon jó lett. Nagyon jó hogy végre újra rátaláltak egymásra Belláék. Remélem nem csinál semmi ostobaságot Bella.
    És másnap Ash és Ej hát ez csúcs ahogy lincselte a fürdőbe. Nekem Eddig ez a legjobb rész. Remélem lesz még ilyen csúcs.

    VálaszTörlés