2011. április 12., kedd

4. fejezet

Sziasztok. Köszönöm a komikat. Remélem tetszeni fog a fejezet és megajándékoztok még egy pár komival. A feji 18 karikás (kérlek nézzétek el nekem ha valami nem jó, nem vagyok jártas ezen a téren).Lesz benne egy pár új szereplő, róluk a Szereplők között lehet többet megtudni. Nem húzom tovább az időt itt a friss :)

Ash szemszöge:

Egy fél órába telt mire sikerült teljesen lenyugodnom. Kiszálltam az ágyból és a gardrób felé vettem az irányt. Kivettem egy kék hosszított felsőt és egy fekete tapadós nadrágot, fekete fehérneműt.

 

Következő úti célom a fürdő. Mikor már elvégeztem mindent és felöltöztem elindultam le a konyhába reggelizni. Anya éppen rántottát csinál.
–Jó reggelt anya! – és adtam neki egy puszit. Ez még kiskoromban rögződött belém.
–Jó reggelt kicsim. Ash nekem és apádnak el kell utaznunk három napra. Rád akartuk hagyni Lilyt, de mivel iskola ezért őt is visszük. Kettőkor indulunk. –kicsit félve mondta. Tudja, hogy nem szeretem ha elutaznak, félek, hogy bajuk esik.
–Rendben. Ma este lesz Tim bulija. Ugye emlékszel, hogy elengedtél?
–Igen, menj csak nyugodtan kicsim. – és elém tette a reggelim.
–Köszi. –és csengettek– Nyitom. Biztos EJ az. –és tényleg ő volt. – Szia, gyere beljebb. Öt perc és indulhatunk, csak befejezem a reggelit. Kérsz?
–Szia, nyugodtan fejezd be és köszi, de nem. Jó reggelt Mrs.White.
–Jó reggelt EJ. Ugye te is mész Tim bulijára?
–Persze, és ígérem, vigyázok Ash-re. –mint egy ovisról úgy beszélnek rólam.
–Én is itt vagyok még, és köszi de tudok magamra vigyázni. –éppen most fejeztem be a reggelit – Szia anya mi elmentünk. – és persze a puszi ami el nem maradhat.
–Szia kicsim, EJ. Ash mi már nem leszünk itthon amikor hazajöttök
–Viszont látásra Mrs.White. – köszönt el EJ és kinyitotta nekem a bejárati ajtót– Hova mennek a szüleid? – kérdezett rá már a kocsiban ülve.
–Pontosan nem mondták, de azt igen, hogy három napra mennek, és viszik Lilyt is
–De ugye iskolába azért még jössz? Mivel megígértem anyukádnak, hogy vigyázok rád, ezért ha kell magam cipellek el. –mondta mosolyogva.
–Ó persze, mert olyan könnyen hagynám magam. –mentem bele én is a játékba.
–Nem vagy nehéz, könnyen elvinnélek, vagy szerinted nem? – még jobban vigyorgott.
–Hogyne, mert hát ugye én nem fogok kapálózni és kiabálni?
–Na jó, te nyertél. De akkor is jössz iskolába.–most már határozott– Amúgy megérkeztünk. – szált ki és indult el kinyitni nekem az ajtót. EJ vezetési módszerével az egy órás út csak húsz percbe telik– Mit szeretnél ma vásárolni?
–Ruhát Tim bulijára, meg még egypár darabot. Nyugi nem sokat akarok vásárolni. –szinte könyörgő szemekkel nézett rám –Komolyan mondtam.
–Köszönöm– ölelt meg. Az első boltba amit megláttam, rögtön be is mentünk. Én megtámadtam a ruhákat EJ meg csak mosolygott rajtam. Kiválasztottam egy fekete kisnadrágot és egy piros mély dekoltázsú felsőt, ezt meg is veszem.
Megyünk is tovább. A harmadik boltban találtam egy szürke felsőt a kisnadrághoz, ezt is megveszem.

Megyünk is tovább. A harmadik boltban találtam egy szürke felsőt a kisnadrághoz, ezt is megveszem.



–Sokáig akarsz még vásárolni? –, hogy mennyit bírnak nyavalyogni a férfiak.
–Még azért szeretnék, de megállhatunk enni?
–Rendben! Menjünk be egy McDonald’s-ba. –fél órán keresztül itt ültünk, mivel amikor felhoztam, hogy ideje tovább vásárolni EJ elkezdett nyávogni. Így tovább maradtunk.
–Na jó. Most már megyünk tovább és nincs apelláta. –úgy néz rám, mintha én lennék a világon a leggonoszabb ember. Két órába telt mire rátaláltam az igazi ruhára, de azért van még egy ami tetszik, így mind a kettőt megveszem. Az egyik lila, a másik fekete és szürkés. Majd kiderül melyiket veszem fel a bulira.




–Lásd a szívem EJ, mehetünk. –mondtam nagylelkűen.
–Végre! Imádlak Ash, de következőjére én nem jövök. – szinte ugrált örömében.
–Mindig ezt mondod, és mindig eljössz velem.
–Mert nagyon jó a „kiskutya” nézésed. – mondta sértetten.
–Menjünk, vagy ha nem szeretnél akkor még vásárolhatunk egy kicsit.
–Na azt már nem! Megyünk és kész! –olyan határozott, hogy az már ijesztő. De azért már a plaza ajtajában áll a csomagokkal. – Ash, siess már egy kicsit! Kérlek.
–Jó, jó, jövök már, ne siettess annyira. –és már nyitotta is a kocsi ajtaját nekem, fél, hogy talán vissza akarok mindjárt menni, pedig most mindent megvettem amit akartam. De szeretem húzni az agyát. Ő most ült be és már nyomja is a gázt. – Ne félj EJ, nem akarok vissza menni semmiért.
–Mindig ezt mondod, de mégis vissza mész mindig. –tett szemre hányást. – Megjöttünk.
–Anyuék már elmentek, nincs itt a kocsija. Hova siethettek ennyire? Ugye bejössz?
–Persze, hisz mit mondtam anyukádnak? Azt, hogy vigyázok rág, szóval most én vagyok a főnök.
–Csak álmodj nyugodtan, de azért szólj majd ha már felébredtél, jó lenne majd tudni, hogy mikortól lehet téged komolyan venni.
–Nagyon vicces vagy Ash. Alig bírom, hogy ne nevessek.
–Ugye, na gyere már. –végre bementünk. A táskákat letette a lépcsőre. – Nézünk filmet?
–Persze. Milyet szeretnél?
–Lehet a Vámpír naplók. Tudod, hogy imádom.
–Igen, tudom. – és betette. Leültünk a kanapéra és a film végéig fel sem álltunk. Nagy sajnálatomra csak három órát tart. – Nekem lassan mennem kell. Anya el akar menni vadászni este, és addig én leszek a próba baba. Hiába vagyok fiú, ő azt akarja, hogy jól nézzek ki.
–Csak jót akar neked. Jobb ha ő csinál belőled próba babát, mint, hogy én csináljak. Nem? – Bella nem szeret annyira vásárolni mint én.
–Na ebben igazad van, de megyek. Szia. –és már el is tűnt. Sohasem várja meg amíg én is elköszönök tőle. Még fél órát néztem a Tv-t, utána kezdtem el készülődni. Első utam a fürdő, zuhanyozni. Aztán jön a ruha váltás. Én a lila ruha mellett döntöttem. Felvettem a ruhát, megcsináltam a hajam és a sminkem, és már hat óra. Mindjárt jön EJ. És csengettek, itt is van. Szaladtam a lépcsőn lefele, pedig ebben a fekete csizmában ez élet veszélyes. Szinte feltéptem az ajtót.
–Szia. Nem kell ennyire sietni, még a végén kitöröd a nyakad. –és jól végigmért– Igazán szexi vagy.
–Szia. Köszi, és te sem panaszkodhatsz. – egy fekete póló.dzseki és farmer van rajta.
–Kösz. Készen vagy, mehetünk? – mért végig még egyszer.
–Igen, mehetünk. –és már indultunk is. – Tudod az utat Tim-hez?
–Persze, minek ha nem tudnám mit csinálnál? – kérdezte kuncogva.
–Hát, nem is tudom.Mondjuk fogok egy térképet, mivel a címet megadta így az útvonalat kellene csak keresni. –komoly voltam, vagyis csak próbáltam lenni, mert a végén én is elmosolyodtam. Úgy tíz perce mehettünk. EJ leparkolt egy nagy ház előtt. Dübögött a zene, szóval nem tévedtünk el.
–Akkor kiszállunk? –kicsit bizonytalannak tünik.
–Igen, nem lesz rossz, nyugi. – és már ki is száltunk.
–Remélem. – nem nagyon hitte el nekem amit mondtam. De azért elindultunk befelé. Bent a füstöt vágni lehetne, és alkohol szag van. Tim jött oda hozzánk.
–Jó, hogy itt vagytok.EJ gyere bemutatlak egypár ismerősömnek. – rángatta el mellőlem EJ-t. Én beljebb jöttem. Itt van Sarah is.
–Szia Ash. Gyere igyál te is egy kicsit. – mondta nagylelkűen Sarah.
–Szia Sarah. Köszi de most inkább kihagyom.
–Csajszi talán nem tudsz inni? Emberek Ash nem iszik! –elég hangosan mondta.
–Na add ide azt az üveget. –kezd idegesíteni. Még hogy én nem tudok inni. Na majd megmutatom én neki. Vigyorogva a kezembe nyomta az üveget. Azt hiszem vodka van benne. De ezt is mindjárt kiderítem. Úgy két órája lehetünk itt, EJ-t az elejétől nem láttam, azóta, hogy Tommal vagy Timmel(ki tudja hogy hívjákkal) elment. Éppen Joe-val táncolok, és megláttam EJ-t ahogy Nathalie-val smárol. Hogy engem ez miért zavar? Erre én megcsókoltam Joe-t. Ő először meglepődött, de mivel benne is volt pia ezért készségesen viszonozta. EJ jött ide hozzánk. Leszedte rólam Joe-t és elkezdett húzni az ajtó felé. Már ő sem józan.
–Hova sietsz ennyire EJ-ke? – kérdeztem rá amikor már az ajtóban álltunk.
–Te nem hallottad azt amit én. Azon gondolkozott, hogyan fektethetne le téged. –és ökölbe szorult a keze.
–És ezzel meg mi a gond? –már a kocsi ajtóban kérdeztem. Ő erre először meglepődött de nem válaszolt semmit, inkább beült.Haza vitt és bekísért. Mivel Bella nincs otthon ezért EJ a vendégszobánkban alszik. Én megbotlottam a szőnyegben és már vártam, hogy mikor esek le. De nem ez történt. EJ elkapott és amikor a szemébe néztem elfelejtettem mindent. Csak ő és én voltunk. Megcsókolt, de ez a csók más volt mint a Joe csókja. Először csak ízlelgette az ajkamat, majd az alsó ajkam megnyalta, beengedést kért. Én készségesen adtam meg neki amit kért. Keze a fenekem alá csúszott és megemelt, én a lábamat a dereka köré zártam. És hirtelen már a szobámban voltunk. EJ a ruhám széléhez nyúlt és levette rólam. Én sem maradtam le, rögtön a pólóját vettem le róla. Itt állok előtte fehérneműben, de most még ez sem zavar. Lehet, hogy kicsit sokat ittam, de már mindegy. Levettem róla a nadrágot is, ő közben csókolt ahol ért. Amikor a nyakamat csókolta, akaratlanul is felsóhajtottam. Lefektetett az ágyra és ő rám ült, de úgy, hogy ne az egész súlya legyen rajtam. Levette rólam a melltartót, és a mellemet kezdte csókolgatni. Én egyre sűrűbben sóhajtozom. Aztán letépte rólam a bugyit. Ő is levette a boxerét és gyengéden belém hatolt. Én egy sóhajjal adtam tudtára, hogy nem fáj. Egyre gyorsabban mozgott bennem, és közben csókolgatott ahol ért. Egyszerre értük el a beteljesülést. Ő felmorgott én pedig a nevét visítottam. Rám dőlt de úgy, hogy ne legyen nekem nehéz. Majd mikor már egy kicsit lenyugodtunk mellém dőlt, és a mellkasára húzott. Így nyomott el mindkettőnket az álom.

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jó volt, csak sok volt benne a hiba!
    EJ és Ash mostantól mindig együtt lesznek?
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Hát kíváncsi vagyok ennek a következményeire :DÉs még mindig nem értem miért vol az álom... :S De am sztem nagyon jóó lett :D várom a kövit siess vele :)
    pusszi

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Ez is nagyon jó lett! ma kezdtem el olvasni és egyszerűen nem bírom abba hagyni IMÁDOM !!!!
    várom a folytatást oh és a Cullen család mikor lép be a képbe vááá siess a kövivel lécci
    Puszi Szandi

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett! Remélem összejönnek majd és én is nagyon várom már a Cullen családot :D
    Siess a kövivel
    Netty

    VálaszTörlés
  5. Hu én biztos hogy azokat a ruhák föl nem venném. Amúgy nagyon jó lett. Grat.
    Nikol

    VálaszTörlés