2011. április 21., csütörtök

5. fejezet Part 1.

Kedves olvasóim!
Ne haragudjatok, el volt romolva a gépem, ezért nem volt friss.
Sokan kérdeztétek, hogy Cullenék mikor jönnek. Hát most kijelenthetem, hogy a 6. fejezet fele Edward szemszögéből lesz.Köszönöm az eddigi komikat, de most már 6 komi alatt nem teszek fel frisset! Írjatok légy szíves, elég egy-két szó........ Mindegy de jól esne... Na de nem húzom tovább az időt, jó olvasást.:D


Ash szemszöge


Lassan kezdek felébredni, és kezd hasogatni a fejem. Nem emlékszem semmire a tegnap estéről. Kezdenek visszatérni az emlékeim. Azt hiszem megcsókoltam Joe-t, és EJ-t. Úr Isten! Mit tettünk mi az éjjel? Már emlékszem mindenre. Felkönyököltem és megláttam EJ-t magam mellett. Rögtön magamra húztam a takarót. Ezzel lehúztam EJ-ről, és megláttam a férfiasságát.
Ő elkezdett ébredni. Én megpróbáltam kiszállni az ágyból, de a takaró rám csavarodat, és én leestem az ágyról, magamra rántva EJ-t. Rám esett, már ő is fent van.

Jó reggelt!– köszöntem zavartan. Nem tudom hová nézzek, csak, hogy ne nézzek a szemébe.A tegnap után ez veszélyes lenne.

Jó reggelt!– ő is zavarban van. Furcsa egy helyzet az biztos, hisz mi barátok vagyunk, vagy csak voltunk.

Bocs az ébresztésért, de azért leszállhatnál rólam.– nem tudom meddig bírnám, hogy ne essek neki csókolgatni őt.

Máris– és le is szált. Felvette a boxerét ami a földön volt és engem is felsegített.– Azt hiszem jobb lenne, ha ma nem mennénk iskolába. Beszélnünk is kellene, és nem tudom te hogy vagy vele, de nekem iszonyatosan fáj a fejem.

Nekem is fáj a fejem, és szerintem sem kellene ma mennünk. Lenne mit megbeszélnünk. Elmegyek zuhanyozni utána majd beszélünk. Jó?

Persze. Én addig keresek egy fájdalom csillapítót, neked is keresek.–és már ki is ment. Még jó, hogy anyáék nincsenek itthon. Én elindultam zuhanyozni. Csak akkor jöttem rá, hogy nem hoztam ruhát, mikor már lezuhanyoztam. Így megint magamra tekertem a takarót és imádkozom, hogy EJ ne legyen a másik szobában. Hála az égnek nincs itt. Én bementem a gardróbba, elkezdtem keresgélni valami egyszerű összeállítást. Kiválasztottam egy egyszerű farmert, és egy kék felsőt, ami most kivételesen nem mély dekoltázsú. A tegnap után jobb ha most nem veszek fel kihívó felsőt. A fejem egyre jobban fáj, ezért nem fogok én többet alkoholt inni. Elindultam lefelé.EJ a konyhában ül és azt hiszem az aszpirint veszi befele. Oda ültem mellé. A kezembe nyomott egy tablettát és egy pohár vizet. Én rögtön bevettem.

Beszélnünk kell a tegnap estéről.– nem nézett a szemembe.

Rendben. De te kezd a mondanivalóddal.– mondtam kicsit félve.

Te is ittál, én is ittam, de ez nem változtat semmin. Nem mentség arra amit tettünk az éjjel. Nem tudom te hogy vagy vele, de én nem bántam meg, mert hála a tegnap éjszakának rájöttem, hogy többet érzek irántad mint barátság.– és a végére már a szemembe nézett. A reakcióm várta. Én nem tudtam mit mondjak erre. Ő felállt, odajött hozzám, megsimogatta az arcom és megcsókolt, olyan gyengéden mintha csak egy álom lennék és fél, hogy eltűnök. Én rögtön viszonoztam a csókot. Lassan elhúzódott tőlem és megölelt.

Szeretlek EJ.– mondtam ki amire csak most jöttem rá. Egy picit meglepődött ezen, de látszott rajta, hogy örül.

Én is szeretlek Ash.– furcsa melegséget érzek a szívemnél.

Még jó, hogy anyáék elutaztak. Szép lett volna ha itthon lettek volna az éjjel.

Hála az égnek, hogy nincsenek itt. Édesapád puszta kézzel fojtana meg engem.– és egy kicsit még kuncogott is.

Nagyon vicces vagy. Apu nem ölne meg, max. szív rohamot kapna, de soha nem bántaná azt a személyt akit én szeretek.– ebben biztos vagyok– Viszont Bella nem utazott el sehova. Vele hogyan szeretnéd ezt közölni?– tettem fel azt a kérdést ami a legjobban izgat.

Ezzel nem lesz gond. Odavan érted és mindig rólad áradozik. Meg hát többször megemlítette, hogy mi összeillünk. Szóval szerintem csak örülni fog. Viszont a te szüleid nem éppen fognak repesni az örömtől.

Ezt meg miből gondolod?

Hát édesapád már gondolt arra, hogy ha a közeledbe megyek más szándékkal, mondjuk úgy kárt tesz a nemi szervemben.–erre nekem nevetnem kellet, nem bírtam ki– Ez nem vicc Ash, édesapád teljesen komolyan gondolta.

Ezt is megtudjuk majd nemsokára. Ők sem egy évre mentek. Nem lesz baj. Bár szerintem kicsit ki fognak akadni.

7 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyoon jó volt, végre beismerték!
    Várjuk a kövi részt!
    Siess!
    Puszi

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon jó lett...úgy olvastam volna még :D Végre együtt, és hamarosan jönnek Cullenék is :D De van egy olyan érzésem hogy még Ash szüleivel is lesznek gondok
    Várom a kövit! Siess!
    Netty

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Kicsit rövid volt, és én még olvasni akartam, de jó volt. Az ébresztős rész volt a legjobb, azon jót mosolyogtam.
    Szóval siess a következővel!:)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Nagyon tetszett a fejezet. Alig várom a folytatást.
    Szia

    VálaszTörlés
  5. Most találtam rá a blogodra és nagyon tetszik:)szuper fejezet:)
    pusz

    VálaszTörlés
  6. Elolvastam:D Kész van:D
    És gondoltam írok komit:) Így jöhet a következő:D Én is olvasó vagyok ne feledd!:D
    Szóval következőt:D
    Nagyon tetszett ám:)
    Siess*-*

    VálaszTörlés